SOCIALE MEDIA

VEURNE

Meisje (17) op het nippertje gered na CO-vergiftiging

Gepubliceerd

op

Zondagmorgen werden de hulpdiensten opgeroepen naar een woning in de Feyslaan in Veurne voor een geval van CO-intoxicatie.

Een 17-jarig meisje was zich omstreeks 10.30 uur aan het douchen toen ze plots onwel werd. Ze raakte bewusteloos, maar werd nog net op tijd gevonden door een gezinslid. Daarop werden de hulpdiensten gebeld en stelden ze vast dat er een zeer hoge concentratie aan CO aanwezig was in de badkamer. Het meisje werd overgebracht naar AZ West en vervolgens overgebracht naar het AZ Sint-Jan in Brugge.

Toestand gestabiliseerd

In het ziekenhuis was haar toestand nog zeer ernstig, maar dit stabiliseerde naarmate te tijd. Te slotte kwam de brandweer nog ter plaatse in de woning om alles veilig te stellen. Een defecte boiler ligt aan de oorzaak.

Daron is sinds april 2017 redacteur bij De Veurnsche Gazette. Dankzij hem kunnen we u nog sneller informeren over nieuwtjes in onze boetestad. Hij schrijft ook artikels voor zijn gemeente Alveringem. Die kan je terug vinden op Het Alveringems Nieuws.

Reacties
profile-sample2

NIEUWS VIA MAIL




Vul hier uw mailadres in en u ontvangt alle nieuwsberichten in uw mailbox.

profile-sample2


Op zoek naar weersvoorspellingen elders in de Benelux? Neem dan zeker eens een kijkje op de website en Facebookpagina van Noodweer Benelux!


NOODWEER BENELUX

NOODWEER.BE
Advertentie

© 2019 De Veurnsche Gazette - De Veurnsche Gazette is een initiatief van enkele 17-jarigen uit Veurne.